lauantai 10. marraskuuta 2012

Minun ystäväni...

... on kuin villasukka, joka talvella lämmittää <3 http://www.youtube.com/watch?v=XF3VFCIkS88
Eilen olin siis Roosan ja Titan kans. Käytiin honkkaris ostaa titalle jumpsuit ja se on kyl niin ihanan värinen <3 tykkään siit :) Joo no sielt mentiin sit airiniin syömään ja sit hakee leffa "the devil inside" ja herkkuja tietty kans haettiin sitte :P Mentiin sit Roosalle kattoo leffa ja juteltiin Jayn kans ;) ja sellasta! Tunsin et oon iha outside ku tytsyil oli jumpsuitit päääl ja mun oli vaa kotooo ;( ;D Mut oon kyl iha happy ku mul on tommoset kamulit <3 Tänään olin sit Sakulla ja tehtiin kakkuu ja rahkaa ja syötiin sipsei et oikee läskeily päivä taas :D  Aa ja eilen oli kans se loppuarviointi ja 2+ sielt tuli, oon iha tyytyväinen vaik 3 olis tietty ollu jees mut toikin käy koska oli kuienkin niin kiva paikka ja silleen <3 ja maanantai se ois sit kouluuun..... Mut huomenna ois sit  isänpäivä kattoo nyt jos siitä tulee mitään kuvia napsittuu tai jotain :P Mut kuitenkin  HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE ISILLE <3  ja nyt kuvia eilisestä :))








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti