perjantai 1. maaliskuuta 2013

One way or another

One Direction - One way or another <3

Mä en oikeen tiedä mitä mun pitäis tähän kirjottaaa D: mul on jotenkin ihan tyhjä pää, en tiiä mitä oon oikeen tehny..... Oon ollu koulussa ja hengannu Roosan kans, ja tänään kahvilla kävin Enninan kans. Huomenna salille Roosan kans ja sit viettää laatuaikaa poikaystävän kanssa <3 joo okei must tuntuuu et on parempi lopettaa tää teksti tähän koska tä ei tunnu sujuvan D: mut kuvia tält viikol aika sekalaisesti nyt (Y) ps. Mulle saa laittaa jotain postaus ehdotuksia tai haasteita tai jotain ku en mä välillä oikeen tahdo keksiii mitä tänne kirjottelis :d





Tä kuva mun oli ihan vaan pakko pistää sen takii et miten
joku voi olla noin HOT D: aivan ihana poika<3 (tai onkohan se jo mies)
Jos joku ei sitten tiiä kuka tää on ni oon pettynyt ;))

2 kommenttia: