sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Kuulumisia 3viikon takaa

Taas on pitkä aika viime postauksesta.... Höpöttelen satunnaisessa järjestyksessä et mitä oon tehny tässä viimisten 3viikon aikana. Saku oli ulkomailla ja toi mulle ihania tuliaisia; hajuveden, pullonavaajan ja aivan täydellisest bikinit ♡ sit isänpäivää vietettiin,käytiiin kaikki pappat ja isät läpi kukkasten ja arpojen kanssa. Koulusta on tullu harvinaisen paljon tehtäviä joten kouluhommiakin ollu pakko tehä välillä.... Perjantaina olin Roosan kanssa ja lauantain siivoilin ja Saku tuli meille muutamaks tunniks ja toi ilman mitään syytä mulle kukkasen ♡ Nyt enäään odotan et joululoma vaan alkais ja tulis synttärit :)  ja uudesta puhelimesta johtuen mulla on instagram nykyään et eiku seurailemaan vaan nimi on sannijuliaaaa (4 a kirjainta) kuvat voi olla vähän hassusti kun kännykällä tein postauksen xd





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti