lauantai 6. huhtikuuta 2013

Just wanna............. nothing

Tädin pikkunen "Saara" prinsessa oli syntyny 5.4 klo:00.56 painoa oli ollu reilu 3kiloa ja pituutta 48cm. Oli hän järjettömän sulonen, tai pelkästään kuvista mä oon pikkusen nähny ku he on tyksissä...... mut jos kaikki on tänään mennyt hyvin ni he pääsee huomenna Saloon ja sitten pääsen kattomaan häntä <3 Perjantai menikin sit Vesan luona, vietettiin iltaa vanhojen ja uusien tuttujen kanssa, oli kyl tosi kivaa kiitos siitä kaikille mukana olleille :) Tänään sit oon nähny tuttuja aika paljon kaupungilla kun tuli vastaan ku oltiin Sakun kanssa. Käytiin porukoitten kans syömäs Antoniossa jälkkärit<3 Söin sellasen ihan mielettömän hyvän annoksen mis oli pieni pala suklaakakkua ja pieni pala juustokakkua sekä kermavaahtoa, se oli jotain niiiin hyväää<3 Sit kävin hakemassa mun tuliaiset, joita en ois kyl oikeesti välttämättä tarvinnu mut KIITOS kuitenkin Paavolle niistä :D ja sit tulinkin vaan kotiin hengailemaan, katoin telkkaria oon istunu koneella ja miettiny asioita jonkun verran. Mun tekis mieli avautua niistä täällä blogissa, mut taidan jättää sen vaan tähän lauseeseen "Aina en vaan millään osaa ymmärtää joitakin ihmisiä!" Mulla ei oo mitään kuvia sen enempää ku pikkusesta yks kuva, joten kuvat jää tälläkertaa vähemmälle :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti