keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Otsikko...

Hmmmmm onpas nykyään vaikea keksiii otsikkoa varsinkin jos ei oo mitään erityistä asiaa :oo Huomasin kans et oon luvannu teil jo ikuisuuden ajan tehdä sitä päivä kuvina postausta, mut nyt oon päättänyt et teen sen sunnuntaista ja ehkäpä maanantaina postaan sen sitten jos sunnuntaina ei jaksa! Mut siiis tässä tää alkuviikko taas on menny koulussa ja kavereita nähdessä. Huomenna ois luvassa hammaslääkäri....... vaik se onkin kai vaan ihan tarkastus niin hyi se haju.... en tykkää yhtäään!!!!!! No perjantaina on sit aseptiikan koe johon on hirveesti asiaa ja mun pitäis tälläkin hetkellä lukea eikä kirjottaa blogiin, mut täytyy mun tätäkin päivitellä :D Perjantaina voi olla myös tiedossa leffailta ihanuuksien kanssa mu katsotaan sitä sitten :D Ja lauantaina laatuaikaa Sakun kanssa<3 Vois ihan sammuttaa puhelimet et sais kerrankin olla ilman "häritseviä" tekijöitä kuten niitä jotka aina tekstailee jommalle kummalle just sillon ku vois olla kahestaan :d Mut tosiaanki  täs muutama picture ja sit lukemaan.... --->

Täs muuten kuva siit mun lauantaisesta jälkkäristä <3

Tykkään niin noista laseista <3 vaikkei ne omat ookkaan....

 

Käytiin sunnuntaina kattomassa "Saaraa"
ja oli se vaan niin pieni, sulonen ja kaunis pikku prinsessa <3
Tädin kulta<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti