torstai 18. huhtikuuta 2013

Mitä oikeen tapahtuu...?

MÄ LUPASIN tehä sen päiväkuvina postauksen sunnuntaina mut nyt on jo perjantai HUPS...... Mulla on tainnu vähän hävitä into täst postailusta, mut en mä lopeettaakkaan haluuu, eli tiedossa ehkä hiukan vähemmän postauksia. Yritän kuitenkin tullu postailee välillä!!!! Tää viikko on menny ihan kivasti, maanantain a alko uusi ja viiminen jakso ja vähän tutustuin uusiin aineisiin, tiistaina Sini ja Saara oli meil kylässä ja keskiviikkona sit siivosin. Tänään luulin et päiväst tuleee hirmu tylsä mut onneks Saku tuli pelastamaan sen <3  Viikonloppuun ei ois mitään erityisiä suunnitelmia, vois vaan hengailla kotona, ois kyl jees mennä kiertelee skanssiin, ikeaan tai myllyyn vaikkei mul mitään rahaa ookkaan mut jos sais äitin yli puhuttuu et mentäis käymään, vaik ihan ajankuluks!! Ja ainiin siirtykää lukijat blogloviniin ihmeessä ja tätä blogii pääsee seuraamaan tästä -> http://www.bloglovin.com/blog/7049069/?claim=ky5n7nxtpxa Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

Ei mulla kai muuta ollu! Mulla ei oo ees mitään kuvia joten laitan ihan vaan jonkun vanhan kuvan tähän ettei postaus näytä niin tylsältä :D
Tää kuva on maaliskuussa 2012 otettu,  Onpa vuosi mennyt nopeesti
musta täst kuvan otost ei oo ku ehkä 2kk aikaa :oo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti